Skip to main content

3. SAŠAP konferencia – výzva na zloženie organizačného tímu

Ahojte psychológovia,

 

s potešením Vám oznamujeme, že začiatkom roka 2017 sa uskutoční v poradí už tretí ročník SAŠAP konferencie. Slovenská asociácia študentov a absolventov psychológie z tohto dôvodu hľadá členov do jej organizačného tímu

, a to na pozície:

  • vedúci celého organizačného tímu (delegovanie úloh a supervízia nad priebehom organizovania konferencie
  • členovia vedeckého tímu (hľadanie prednášajúcich a komunikácia s nimi, tvorenie časového harmonogramu prednášok a workshopov, zhromažďovanie abstraktov a plných príspevkov...)
  • členovia finančného tímu (hľadanie sponzorov, tvorba rozpočtu, dokladovanie výdavkov, transparentné spravovanie účtu...)
  • členovia promočného tímu (tvorba propagačných materiálov, grafické spracovanie  dokumentov pre účastníkov ako napr. booklet...)
  • členovia administratívneho tímu (komunikácia s účastníkmi, tvorba dokumentov, zhromažďovanie info, spravovanie udalosti a fan stránky na sociálnych sieťach...)
  • členovia sociálneho tímu (tvorba večerného programu, organizovanie coffee breakov, súťaže...)

 

Chceš pracovať v mladom dynamickom kolektíve? Máš aspoň 2 roky praxe s organizáciou eventov? Ovládaš anglický a nemecký jazyk na komunikačnej úrovni? Vieš, kde sa v tejto spoločnosti vidíš o 5 rokov? Vyhovuje Ti motivačné finančné ohodnotenie na základe výsledkov? Ak si na tieto otázky odpovieš áno, gratulujeme, je to fajn a poteší, určite rozbúchaš srdce nejedného HR pracovníka (tak si sprav profil na LinkedIn) ale v tomto prípadne nám je to v podstate jedno.

 

Ak spĺňaš štandardné kritériá aktívnosti, zodpovednosti, samostatnosti, komunikatívnosti, pričom sa nebojíš vystúpiť zo svojej komfortnej zóny, flexibilne riešiť problémy, prekonávať výzvy, a zároveň dokážeš spracovať odmenu z kvalitne odvedenej práce, nemáš čo váhať a prihlás sa.

 

Čo Ti vieme poskytnúť, respektíve, čo Ti dá zapojenie sa do organizovania konferencie?

  • presne to, čo do toho vložíš a ešte trochu naviac
  • v procese sa budeš učiť a budeš osobnostne rásť
  • môžeš sa naplno prejaviť a realizovať
  • zvládneš aj stresujúce a náročné situácie
  • zažiješ konferenciu z „vnútra“
  • budeš mať nové (alebo prehĺbené) veľmi v(ý)hodné a produktívne sociálne kontakty z celého Slovenska a nielen odtiaľ
  • nájdeš odpoveď na otázku „kde sa vidíš o 5 rokov?“. A ak náhodou nie, minimálne budeš vedieť, kde budeš počas konferencie :)
  • obohatíš svoj životopis a spomínaný LinkedIn profil

 

Čo máš spraviť?

Ak aspoň približne spĺňaš podmienky, upútali Ťa tiež ďalšie info a chceš sa prihlásiť, rozhodni sa, ktorý tím najlepšie korešponduje s tvojimi preferenciami, kompetenciami a očakávaniami. Následne čo najlepšie a najpravdivejšie vyplň prihlášku, ktorú nájdeš na https://podio.com/webforms/15229903/1020947  najneskôr do 10. júna 2016! Potom si pochváľ svoj entuziazmus a rozhodnutie zapojiť sa do správnej veci. My Ťa chválime tiež!

 

Ďakujeme za Tvoj čas strávený čítaním našej výzvy. Veríme, že učiníš správne rozhodnutie a tešíme sa na Tvoju prihlášku.

 

V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhaj kontaktovať na adrese: viceprezident@sasap.sk alebo .

 

Tvoj/Váš/náš SAŠAP

 

 

 

Nájdete nás na Facebooku